Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметі
- Қызмет көрсету әрекеттері
- This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
ҚҰРМЕТТІ ЕМДЕЛУШІЛЕР МЕН ЕМХАНАҒА КЕЛУШІЛЕР!
№1 Қалалық емханада Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 7 шілдедегі № 360-VI ҚРЗ "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Кодексінің 35-бабының 1, 2, 3, 5-тармақтарында орындау үшін Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметі жұмыс істейді.
Егер Сіз:
- медициналық көмек көрсету сапасы мен ұйымдастырылуына қанағаттанбасаңыз;
- медициналық қызметкерлер тарапынан дөрекілікке тап болсаңыз;
- тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі, міндетті медициналық сақтандыру шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін медициналық персоналдың ақшалай қаражатты бопсалау фактілерімен кездессеңіз;
- сондай-ақ, егер Сіз медициналық көмек көрсету тәртібі мен сапасына байланысты басқа да проблемалық мәселелерге тап болсаңыз, төменде көрсетілген телефондар арқылы №1 Қалалық емхананың Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметіне хабарласыңыз
- Медициналық қызметтердің сапасы бойынша директордың орынбасары Камалова Ақмарал Маратқызы
- кабинет 313 (Гоголь көш., 53)
- байланыс телефоны +7 (727) 273-12-67
- Сараптамашы дәрігер Ахметкалиева Елизавета Күлтанқызына
- Open space кабинеті (Гоголь көш., 53 тіркеу орнының жанында)
- Байланыс телефон нөмірі +7 (727) 273-03-87
- дәрігер-сарапшы Исламова Венера Гуламдиновна
- 319 бөлме (Гоголь көшесі, 53)
Сіз жазбаша өтінішіңізді өз атыңызды, тегіңізді, байланыс деректеріңізді (телефон, мекенжай) көрсете отырып, әрбір қабатта немесе біздің сайтта орналасқан "Өтініштер жәшігінде" қалдыра аласыз 1gp.kz "Бас дәрігердің блогы", "сұрақ/жауап" айдарына жазу немесе Facebook парақшасында пікір қалдыру, Instagram.
№1 Қалалық емхананың Пациенттерге қолдау көрсету қызметі Сіздің өтінішіңізді мүмкіндігінше қысқа мерзімде қарайды және өтінішті қарау нәтижелері бойынша ақпарат береді. Біздің ұйымда медициналық көмек көрсету сапасын жақсартуға көмектесетін Сіздің өтініштеріңіз, түсініктемелеріңіз бен тілектеріңіз үшін Сізге алғыс айтамыз.
- Медициналық ұйымның қызметін бағалауға арналған сауалнама
- Қызметтік есеп
- Алматы қ. Қоғамдық денсаулық сақтау басқармасы «№ 1 Қалалық емхананың» 2022-2023 жылдардың 6 айлық қызметінің қорытындысы2022 жылдың қорытындысы бойынша пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметінің есебі.2022 жылдың 6 айының қорытындысы бойынша Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметінің есебі
Өтініштерді талдау:
2022 жылдың 6 айында барлығы 124 өтініш тіркелді, оның ішінде:
- ауызша өтініштер - 48 (2021 жылы - 72), онда 34 өтініш Qoldau 24/7 тіркелген,
- жазбаша өтініштер - 76 (2021 жылы - 62)
Көрсетілген кезеңде жазбаша өтініштердің азаюы есебінен (2021 жылы - 134) төмендеу байқалды. Емханаға қайта жүгіну (5) азаматтардың уақытша еңбекке жарамсыздық парағын беру фактісі бойынша тіркелген азамат Х-тен Қазақстан Республикасындағы ТЖ кезеңінде тіркелген. Осы уақытша еңбекке жарамсыздық парағы бойынша қызметтік тексеру жүргізілді, тәртіптік жазалау шаралары қолданылды, хирургиялық кабинеттің еңбекке жарамсыздық парақтарын беруге қайта сараптама жүргізілді, кейіннен МФҚБКД-мен сыртқы сараптама жүргізілді.
Негізделген өтініштер жоқ. Тәртіптік жаза шараларын қолдана отырып, ішінара негізделген өтініш (2-1, 6%) бар. Барлық жазбаша және ауызша өтініштер талданып, әр сұрақ бойынша түсіндірме жауаптар берілді.
Өтініштер құрылымы бойынша:
- сапасыз тексеру, емдеу - 39 (31,4%);
- ауруханаға жатқызудан бас тарту -0;
- еңбекке жарамсыздық парағын беру негізділігі - 10 (8,0%)
- науқастарды қабылдауды ұйымдастырудағы кемшіліктер – 28 (22,5%) (тіркеу бөлімі, вакцинация, 1,2 терапиялық бөлімше, сүзгі);
- этика және деонтологияны бұзу - 5 (4,0%) (күндізгі стационар, массаж кабинеті, сүзгі) ;
- басшыларға шағымдар - 0;
- ақша алу - 0;
- ТМККК шеңберінде дәрі-дәрмектер сатып алу - 0;
- дәрі - дәрмекпен қамтамасыз ету (оның ішінде сүт қоспасы) - 0;
- мемлекеттік қызмет көрсету – 0;
- басқалары - 42 (33,8%) сұраулар, вакцинациялау, МӘСК-ке жіберу, анықтама беру, тіркеу, санаторий-курорттық емдеу, техникалық қателер, Алғыс айту, материалдық қамтамасыз ету, әлеуметтік көмек, кезексіз қабылдау, санитариялық тораптардың жеткіліксіз саны басым.
Емхана қызметтің жұмысы, медициналық қызметтердің кепілдендірілген көлемі, тегін дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету, мемлекеттік қызметтер туралы жылжымалы және тасымалды емес стендтерде ақпаратпен қамтамасыз етілген. Сайттағы ақпарат жаңартылды www.1gp.kz телефондар көрсетілген қызметтің жұмыс тәртібі, азаматтардың өтініштерін беру тәртібі, сұрақ-жауап шаблондары, бөлімшелер туралы ақпарат, өзекті жаңалықтар, "Тіркеу", "МӘМС" тақырыптарының өзектілігін ескере отырып, жиі қойылатын сұрақтар туралы. Өкінішке орай, өтініштер мен ұсыныстарды қабылдауға арналған қораптар танымал емес. Азаматтардың өтініштерін қабылдаудың мемлекеттік платформасы арқылы "Е-өтініш" қосымшасы белсенді жұмыс істей бастады. Сонымен қатар, өтінішті www.1gp.kz сайтта қалдыруға болады "Бас дәрігердің блогы" айдарында; "Қонақ" айдарында, Facebook парақшасында. Электрондық поштаға тікелей сілтеме бар This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. барлық қойылған сұрақтарға жауап алу үшін. Сайт күн сайын "күнбе-күн"қағидаты бойынша барлық қойылған сұрақтарға жауап бере отырып қаралады.
Қызмет құрылымдық бөлімшелердің қызметін бағалау мақсатында ішкі сараптама жүргізеді. Ішкі сараптама нәтижелері бойынша қызмет басшыға медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру тәртібін, көрсетілетін медициналық қызметтер сапасының төмендеу жағдайларын жетілдіру және анықталған себептерді жою жөнінде ұсыныстар енгізеді.
Біз тіркелген халықтың 10%-ында емделген жағдайлар, нәресте өлім-жітімі, ерте неонаталдық өлім-жітім (пренаталдық), балалар өлімі, онкологиялық аурулардың және туберкулездің асқынған нысандары, еңбекке қабілетті жастағы адамдардың мүгедектікке алғашқы шығуы, жүктілік, босану кезіндегі қиын жағдайлар, үйде қайтыс болғандарға ай сайынғы талдау жүргізу, ауруханаға жатқызу кезіндегі штаттан тыс жағдайлар бойынша сараптама жүргіздік. құрылымдық бөлімшелерді 2022 жылға жоспарланған жоспарлы тексеру.
Шаралар қабылданды:
1. Медициналық көмек көрсету, диагностика мен емдеудің стандарттары мен клиникалық хаттамаларынан негізсіз ауытқудан көрінетін емдеу-диагностикалық іс-шараларды орындау тәртібінің бұзылуын жою және болдырмау жөніндегі жоспарларды әзірлеу және іске асыру жүзеге асырылды.
2. Қызметті тексеріп талдау қорытындысы бойынша 2 дәрігерге - "қатаң сөгіс", 6 дәрігерге, медициналық тіркеушіге -"сөгіс", 25 дәрігерге, медициналық тіркеушіге, әлеуметтік қызметкерге -"ескерту" түріндегі тәртіптік жазаға тарту шаралары ұсынылды. ЖБНЫК құрылымдық бөлімшелердің меңгерушілерінен 2 жағдайда, дәрігерлерден 16 жағдайда үстемақысы алынды.
3. Абсолютті және салыстырмалы қарсы көрсетілімдері бар ФЖӘ (фертильді жасындағы әйелдер) тізімі, мониторинг, 2 терапевтік бөлімшеге талдау жасай отырып, дәрігерлік конференция өткізу, әйелдер консультациясы қайта қаралды.
4. Қызмет өткізілген тестілеуге талдау жасай отырып, терапевт, ЖПД, акушер-гинеколог дәрігерлер үшін тест жасау, тестілеу жүргізу бойынша айтайлықтай жұмыс жүргізді.
5. Нәтижелерді Талдамалық бағалауды жүргізе отырып және ДСДРО-ға ұсына отырып, тіркеу бөлімі, бөлімшелер деңгейінде пациенттерге сауалнама жүргізілді. Әйелдер консультациясында, 1, 2 терапевтикалық бөлімшеде медициналық персоналға этикалық нормалар бойынша сауалнама жүргізу шаралары іске асырылды. Қызметкерлерге сауалнама жүргізу кезінде анықталған жағымсыз жақтар пысықталды.
6. Эпидемиологтар коронавирустық инфекция бойынша аттестаттауды, мобильді бригадалардың дәрігерлерін ротациялауды жүргізді.
7. Қызметкерлерді біліктілікті арттыру курстарына жіберу, қызметкерлер арасында үйретіп оқыту семинарларын өткізу ұсынылды. Басқа медициналық ұйымдармен сұраныстар/хаттар ретінде қызметтік хаттар орындалды, аудит-мониторинг жүргізілді.
2021 жылдың қорытындысы бойынша пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметінің есебі.Өтініштерді талдау:
2021 жылы барлығы 205 өтініш тіркелді, оның ішінде:
- ауызша өтініштер - 86 (оның ішінде 15 Qoldau 24/7 тіркелген)
- жазбаша өтініштер-119,
Көрсетілген кезеңде жазбаша және ауызша өтініштердің төмендеуі байқалды (2020 жылы - 265). Емханаға азаматтардан қайта түскен өтініштер тіркелген. Қазақстан Республикасында жоқ «Лайт спутнигі»бойынша қайта вакцинацияланғысы келетін азамат П-дан және құжа ттауға қатысты біркелкі жүгіну де азамат Е-ден де түсті.
Негізделген өтініштер жоқ, көрсетілген кезеңде ішінара негізделген өтініштер орын алады - 5 (2,5%) тәртіптік жазалау шараларын қолдана отырып, барлық жазбаша және ауызша өтініштер талданып, әр сұрақ бойынша түсіндірме жауаптар берілді.
Өтініштер құрылымы бойынша:
- сапасыз пациенттердің денсаулығын тексеру, емдеу бойынша - 26 (12,6%) (КДТ ересектер бөлімшесі, КДТ балалар бөлімшесі, 1, 2 терапиялық бөлімше, күндізгі стационар, мобильді бригада, әйелдер консультациясы, 4-санатты жедел жәрдем;
- ауруханаға жатқызудан бас тарту - 0;
- еңбекке жарамсыздық парағын беру негізділігі – 7 (3,4%)
- науқастарды қабылдауды ұйымдастырудағы кемшіліктер – 37 (18%) (тіркеу бөлімі, рентген, вакцинация, балалар бөлімшесі, КДТ ересек (УДЗ, эндокринолог), 1,2 терапиялық бөлімше, сүзгі, әйелдер консультациясы, зертхана, басқа да МҰ шарт бойынша уақтылы ұсынбау "Orhun Medical (Орхун Медикал)" КТ қорытындысы, негізсіз ауыстыру Алгамед ультрадыбыстық зерттеуі, «Мария клиникасында» дәрігердің ұзақ уақыт болмауы, балалар жұқпалы аурулар ауруханасында тексерілуден кейінгі сұрақтар);
- этика және деонтологияның бұзылуы - 3 (1,5%) (күндізгі стационар, 1 терапиялық бөлімше);
- басшыларға шағымдар – 2 (1%) (зейнетақы қаражаты есебінен стоматологиялық қызмет алуға рұқсат, ДКК жұмыс қабілетінің жоқтығы туралы анықтама беру);
- ақша қаражатын алу - 1 (0,5%) (КДО);
- ТМККК шеңберінде дәрі-дәрмектер сатып алу-0;
- дәр– дәрмекпен қамтамасыз ету (оның ішінде сүт қоспасы) - 5 (2,5%);
- мемлекеттік қызмет көрсету – 0;
- басқалары-сұраулар, вакцинация, МӘСК-ке жіберу, анықтама беру, тіркеу, санаторий-курорттық емдеу, техникалық қателіктер, Алғыс айту, материалдық қамтамасыз ету, әлеуметтік көмек, кезексіз қабылдау, санитариялық тораптардың жеткіліксіз саны басым - 124 (60,5%) екендігі жайлы.
Шағымдар мен ұсыныстарды қарау бойынша жұмысты ұйымдастыру мәселесі бойынша халық қызметтің жұмысы, медициналық қызметтердің кепілдік берілген көлемі, тегін дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету, мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы көрнекі ақпаратпен қамтамасыз етілді, кабинеттердің нөмірлері мен атаулары, бағыт жолдары көрсетілген "Пациент маршруты" навигациясы, құрылымдық бөлімшелер туралы ақпарат орналастырылды. Ақпаратты жеңілдету және бірыңғай жинау үшін екі филиалдың 1 қабатында "Инфобокстар"орнатылды. Тұрақты режимде сайттағы ақпарат жаңартылады www.1gp.kz телефондар көрсетілген қызметтің жұмыс тәртібі, азаматтардың өтініштерін беру тәртібі, сұрақ-жауап шаблондары, бөлімшелер туралы ақпарат, өзекті жаңалықтар және емханада өткізілетін іс-шаралар туралы. Сайттағы ақпараттан басқа Facebook және Instagram парақшалары бар.
Бұған дейін халықтан өтініш беру, кері байланыс алу рәсімдерін жеңілдету үшін қабылдаудың бірнеше ықтимал нұсқалары белгіленген, атап айтқанда, әр қабатта өтініштер мен ұсыныстарды қабылдауға арналған жәшіктер орнатылған, бірақ, өкінішке орай, олар танымал емес. "Цифрлық әлемде "" Е-өтініш " қосымшасы орнатылған, ол арқылы өтініштер түседі, есепке алуды прокуратура жүргізеді, есеп прокуратураға тоқсанына 1 рет ұсынылады. Бұл қосымша 2021 жылдың желтоқсанында белсенді түрде іске қосылды. Өтінішті www.1gp.kz сайтында қалдыруға болады "Бас дәрігердің блогы"айдарында; "Қонақ" айдарында, Facebook парақшасында. Өтінішті толтыру мүмкіндігімен word форматында құжаттарды жүктеуге тікелей сілтеме бар; электрондық поштаға тікелей сілтеме бар This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. барлық қойылған сұрақтарға жауап алу үшін « Емханада сенім телефоны, Сall-орталық» орнатылған. Халықтың өтініштерін азайту және оның хабардарлығын арттыру үшін жиі қойылатын сұрақтарға жауап-сұрақтардың үлгілері әзірленіп, сайтта орналастырылды. Сайт күн сайын "Күнбе-күн"қағидаты бойынша барлық қойылған сұрақтарға жауап бере отырып қаралады.
Қызмет құрылымдық бөлімшелердің және тұтастай медициналық ұйымның қызметін бағалау мақсатында ішкі сараптама жүргізеді. Ішкі сараптама нәтижелері бойынша қызмет медициналық ұйымның басшысына медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру тәртібін, көрсетілетін медициналық қызметтер сапасының төмендеу жағдайларын жетілдіру және анықталған себептерді жою жөнінде ұсыныстар енгізеді.
Осылайша, қызмет отырыстарының хаттамаларына сәйкес тіркелген халықтың 10% - ында емделген жағдайлар, ана өлімі, нәресте өлімі, еңбекке қабілетті жастағы адамдардың аурулардан үйде қайтыс болуы, онкологиялық аурулардың және туберкулездің асқынған нысандары, еңбекке қабілетті жастағы адамдардың мүгедектікке алғашқы шығуы, жүктіліктің асқынуы, емхана деңгейінде басқарылатын күрделі жағдайлар бойынша материалдар қаралады. Мобильді бригадалардың қызметіне қатысты мәселелер ай сайын үйде қайтыс болғандарға талдау, КВИ-ден қайтыс болғандарға талдау, ауруханаға жатқызу кезінде штаттан тыс жағдайлар, МӘС-ке негізсіз жолдамалар жүргізіледі. Әйелдердің барлық қиын жағдайлары, ұрықтың антенатальды (пренатальды) өлімі және т.б. бір жылға бекітілген бөлімшелерді жоспарлы тексеру жоспары қосымша бар.
Қарау қорытындылары бойынша Медициналық көмекті ұйымдастыру тәртібін қамтамасыз етуге, емдеу-диагностикалық іс-шараларды жетілдіруге, бөлімшелер жұмысының сабақтастығын қамтамасыз етуге, сондай-ақ диагностика мен емдеудің нормалары мен стандарттарын, клиникалық хаттамаларын түсіндіруге бағытталған шешімдер шығарылады.
Жекелеген жағдайларда диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларын түсіндіру бойынша біліктілікті арттыру курстарына жіберу, оқыту семинарларына, шағын-шеберлік сыныптарына тікелей қатысу және өткізу сияқты басқарушылық сипаттағы шешімдер шығарылады. Оқыту, психологпен жұмыс жүргізілді, басқа медициналық ұйымдарға сұраулар/хаттар орындалды, қажет болған жағдайда қосымша аудит жүргізілді, өзгерістер бойынша ұсыныстар жасалды. Осылайша, 2021 жылы мобильді бригадаларға бірнеше рет мониторинг жүргізілді, осыған байланысты медициналық құжаттаманы, емдеуді, бақылауды ресімдеуде оң динамика байқалады. Дәрілік заттардың қозғалысын есепке алу, дәріханаға мониторинг жүргізілді, анықталған ескертулер бойынша бұзушылықтар жойылды, дәріханаға қайталама мониторинг жүргізілді.
Кезеңдер бойынша зертханалық бағыттарды беруге талдау, еңбекке уақытша жарамсыздық парақтарын беруге талдау, коронавирустық инфекция кезінде медициналық бұрулардың мониторингі жүргізілді, коронавирустық инфекция бойынша жоспарланған вакцинацияның орындалмау себептеріне талдау жүргізілді.
Шаралар қабылданды:
1. диагностика мен емдеудің стандарттары мен клиникалық хаттамаларынан негізсіз ауытқумен көрінетін медициналық көмек көрсету, емдеу-диагностикалық іс-шараларды орындау тәртібінің бұзылуын жою және болдырмау жөніндегі жоспарларды әзірлеу және іске асыру жүзеге асырылды;
2. стандарттар мен хаттамалардың ауытқу себептерін нақтылау, стандарттар талаптарын түсіндіру, сондай-ақ бөлім меңгерушілері, бөлімшелердің бас мейірбикелері тарапынан шығарылған шешімдер мен ұсынымдарды бақылауды және мониторингілеуді қамтамасыз ету жүргізілді;
3. акушер-гинеколог дәрігердің, терапевт дәрігерлердің, функционалдық диагностика дәрігерлерінің, ЭКГ мейіргерлерінің біліктілігін арттыру түрінде қосымша оқыту ұсынылды;
4. қызметті талдау қорытындысы бойынша тәртіптік жазалау шаралары, жан басына шаққандағы нормативтің ынталандырушы компонентінің (бұдан әрі - ЖБНЫК) балдарын алу ұсынылды. Дәрігерлік және орта медициналық қызметкерлерге қатысты "қатаң сөгіс" түрінде - 1 дәрігерге, "сөгіс" түрінде - 8 дәрігерге, 1 мейіргерге, "ескерту" түрінде - 9 дәрігерге, 7 мейіргерге тәртіптік жазалау шаралары қабылданды. Бөлімше меңгерушілерінен ЖБНЫК алу 3 жағдайда, дәрігерлерден 20 жағдайда;
5. абсолютті және салыстырмалы қарсы көрсетілімдері бар ФЖӘ (фертильді жасындағы әйелдер) тізімдері қайта қаралды, одан кейін АЖБ бұталарындағы 1, 2 терапиялық бөлімше меңгерушілері баяндама жасады;
6. нәтижелерді талдамалық бағалауды жүргізе отырып және ДСДРО-ға ұсына отырып, тіркеу бөлімі, бөлімшелер деңгейінде пациенттерге сауалнама жүргізілді. Сондай-ақ этикалық нормалар бойынша медициналық персоналға сауалнама жүргізу. Халық тарапынан 2021 жылға арналған өтініштерге (шағымдарға) жол бермеу бойынша бекітілген іс-шаралар жоспарына сәйкес когнитивті бұрмалауға, кәсіби деформацияға неғұрлым бейім медицина қызметкерлерін анықтау бойынша психологтарға тапсырма айқындалды. Психологтар сауалнама жүргізді, кәсіби деформацияға ұшыраған қызметкерлер анықталды, олармен кемшіліктерді жою жұмыстары жүргізілді. Түзету жұмыстарына ұшыраған қызметкерлердің тізімі этикалық нормаларға байланысты жарияланбайды.
- Ішкі көрсеткіштер
2023 жылдың 3 айындағы ішкі индикаторлар.
2022 жылдың 12 айының қорытындысы бойынша құрылымдық бөлімшелердің ішкі индикаторларын бағалау.
2022 жылдың 3 айының қорытындысы бойынша құрылымдық бөлімшелердің ішкі индикаторларын бағалау.
2022 жылдың 6 айының қорытындысы бойынша құрылымдық бөлімшелердің ішкі индикаторларын бағалау.